Reklamacje produktów

Proszę wypełnić poniższy formularz w celu zgłoszenia reklamacji na złożone zamówienie.

Informacje dotyczące zamówienia

Informacje o produkcie & przyczyna reklamacji

W przypadku wystąpienia:

  • błędnego smaku zwracamy 10% wartości tortu (proszę zachować kawałek tortu w celu weryfikacji, wysłać zdjęcie przekroju tortu na adres biuro@slodkapoczta.com.pl w dniu dostawy/odbioru),
  • błędnego napisu lub literówki której nie jesteśmy w stanie naprawić zwracamy 5 zł (prosimy o przesłanie zdjęcia napisu na torcie na adres biuro@slodkapoczta.com.pl w dniu dostawy/odbioru)
  • błędnej kolorystyki tortu zwracamy 10 zł (prosimy o przesłanie zdjęcia otrzymanego tortu na adres biuro@slodkapoczta.com.pl w dniu dostawy/odbioru),
  • pomyłki wykonania innego wzoru klient płaci tylko 80% wartości tortu, klient ma prawo nie odebrać tortu zaliczka zostanie zwrócona w całości ( prosimy o przesłanie zdjęcia otrzymanego tortu na adres biuro@slodkapoczta.com.pl w dniu dostawy/odbioru),
  • innej dekoracji (opłatek lub figurka) niż była zamówiona zwracamy 20 zł (prosimy o przesłanie zdjęcia otrzymanego tortu na adres biuro@slodkapoczta.com.pl w dniu dostawy/odbioru).
  • uszkodzenia jakiejkolwiek części dekoracji tortu zwracamy od 5 do 20 zł (prosimy o przesłanie zdjęcia otrzymanego tortu na adres biuro@slodkapoczta.com.pl w dniu dostawy/odbioru),